Nej, jag har inte fått en smäll


Nej jo ja det var ju förstås en smäll det var det men inte av en knytnäve eller så. Det var valpen, Maja. jag böjde mig över henne när hon glad och yster kom inpringande. Jag skulle bara knäppa loss kopplet när hon liksom studsade up med huvudet, hjässan rakt i mitt ögonbryn. Det gjorde inte direkt ont jag tyckte mest synd om hunden för det riktigt smallde till. Inte förrän morgonen efter gjorde jag det förfärliga upptäckten. Iiiiii, ooooooo vad har hänt är jag sjuk eller? Nåja lite varning är det väl för den här bilden men det är inget mot hur jag ser ut idag dagen efter. Jag är mörkt blå runt ovansidan av ögat. Gliringar har jag ju fått. På jobbet tyckte dom att jag skulle tvätta bort runt båda ögonen efter Halloween eller så sminka tillbaka på det omålade ögat. Maken gapskrattar när han ser mig. Skrattar bäst som skrattar sist säger jag... det är ju han som blir den först misstänkte kan jag tro.. Nåja det är ju bara ett kosmetiskt litet missöde. Deyt lägger sig väl på några veckor......

Varrning på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0