Träning ger färdighet


Cilla som bor i Movattnet

Ja som alla kanske förstår så är det inte så lätta att hitta och skriva rätt i bloggvärlden. jag försöker hitta rätt just nu och funderar över hur bilderna hamnar på ett visst sätt .Varför det står 18 år under min presentationsbild tex. hur byter man ut sin presentationsbild etc etc. Men det ger sig, det fattar väl vem som helst. Nu är det helg igen. Veckorna bara flyger iväg.
Igår fick jag ett samtal från älgskogen. Det var Samuel. han ville bara berätta för mig hur duktig Cilla blivit på spåra. Cilla är en valp som vi sålt till Samuels familj och hon verkar bli duktig på spår. Pappa är Golden-Flat och mamma, våran Freja är Flat och Springer spaniel. Lycka till kan man väl bara säga. Våran Maja från samma kull hon spårar mest våra 5 katter.

Maja som bor hos oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0