Välkommen till min nya blogg!

Som så mycket annat i mitt liv så lever den här bloggen sitt eget liv, verkar det som. Igår fanns det bilder med, idag inte. Igår skrev jag att "denna dagen är den första dagen på resten av mitt liv" som ett slags motto. Idag finns den inte med.
Vimsigt precis som jag är.
Men Välkomna ska ni vara till min blogg. På ett sätt min privata blogg. Jag bloggar i ortstidningen men det blir lite på avstånd. och jag lämnar varken ut mig själv, min familj , släkt eller mina vänner. Där delar jag med mig av intresset för olika fenomen. Det kan vara naturen, det samiska, djur, barn, funderingar över ditten och datten. Men man vet aldrig vad denna "lisaamtingbloggen" kommer att innehålla. Det ska verkligen bli spännande.

Denna dagen är första dagen på resten av mitt liv.
Varje dag är första dagen på resten av våra liv.

MEMENTO VIVERE
"Glöm inte bort att leva




Kommentarer
Postat av: Jenny

Härliga bilder!!!

Så kul att det blev en blogg iaf:)

2008-09-13 @ 12:37:46
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0