Nu är det klippt



Jag var och skulle klippa mitt hår lite grann. Men va fasen tänkte jag, det är ju så flygigt på vintern och underhåret tovar sig. "Ta det jäms med axlarna" sa jag innan jag hade hunnit tänka klart. "Är du säker ?" säger hårfrissan. "Ja om man kan vara säker på något så är det väl att håret kommer att växa ut, eller hur" sa jag. "Jovisst"sa hon, "så är det ju."
Sagt och gjort, nu är jag ganska korthårig. Det känns främst lätt och så tjockt och en aning lockigt-
"Vill du behålla håret?" sa hon. "Nej tack sa jag. Jag har haft det så länge så det räcker nu."

Så gick det till häromdagen när jag gjorde något annorlunda.
Känner mig rätt nöjd faktiskt. Och stegen känns lite lättare med ens.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Elisabeth , FEL BILD till inläggget!!!!!

Vi vill ju så klart se din nya frissa.... =)

2009-02-03 @ 08:51:35
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kanske kommer en bild så småningom

2009-02-05 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0