Oj oj



Vilken pärs! Ja för mig iallafall. Man kan ju bara tala för sig själv, så är det ju. Vi hade Gospelgudstjänst i kyrkan i kväll. Jag var aningen oförberedd på tex vad vi skulle sjunga. Vi skulle sjunga julsånger. Inga texter, inga glasögon. Ja man får ju skylla sig själv helt klart. Flera av de duktiga var sjuka. Men solisterna var friska och krya och sjöng så vackert sina sånger. Jag hoppas att de var de som också hördes på våra gemensamma sånger. Jag avskyr verkligen att vara oförberedd men visst lär man av misstag.  Nu vet jag precis vad jag ska göra härnäst innan våra uppträdanden. Publiken verkade nöjda och tackade vänligt för skönsången. Det här verkar vara min utmaning när det gäller gospel att kunna släppa kraven och bara sjunga av glädje. Hur ska jag klara det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är såååå tråkigt att inte kunnat vara med på julmusiken och den här gospelgudstjänsten. De brukar vara jättekul. :( Jag är helt säker på att ni klarade det galant och självklart kan du sjunga av glädje för det är ju så kul att sjunga i våran kör :)

2009-01-09 @ 08:55:06
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0